Subject: Kooskõlastamiseks, Elistvere loomapargi parkla ja kompostala eskiis
From: "Lembit Aruvee" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jul 2024 12:13:11 +0300

Tere!

Selektor Projekt OÜ on RMK tellimusel koostamas “Elistvere loomapargi
parkla ja kompostala” (Tartu vald, Elistvere küla) töö nr P24010, staadium
põhi- ja tööprojekt. Projektimahtu kuulub uue parkla ning kompostala
projekteerimine. Eskiislahendusega on tekkinud kaks uut mahasõitu
riigiteelt number 14209 ning parkla jääb avalikult kasutatava tee
kaitsevööndisse, mistõttu palume Transpordiametil kooskõlastada
asendiplaaniline lahendus või vajadusel väljastada täiendavad tehnilised
tingimused.

Lõplikud põhi ja tööprojektid kooskõlastatakse samuti Transpordiametiga.

Eskiis:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/14mi81o5epz7uizvv6ki7/AFOqgjMcx4lPmo3gHB-p
TPU?rlkey=dqew2a2cw6hrvsg8u1acola7y&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/14mi81o5epz7uizvv6ki7/AFOqgjMcx4lPmo3gHB-pT
PU?rlkey=dqew2a2cw6hrvsg8u1acola7y&dl=0

Lisaks manuses ka lähteülesanne (kompostalale ja parklale).

Parimate soovidega

Lembit Aruvee

Teede projekteerimine / BIM insener

Mob: +372 58 377 222 | e-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Selektor Projekt OÜ |  <http://www.selektor.ee/> www.selektor.ee | Pärnu
mnt. 186, 11314 Tallinn ESTONIA